Olles tegutsenud teetööstuses üle 15 aasta, on meie asutaja näinud sadade kaubamärkide edu ja ebaõnnestumist, kui nad on püüdnud rakendada erinevaid strateegiaid. Meie asutaja mõistis, et kuna tee on üks enim tarbitavaid jooke üle maailma, on see kasulik ja universaalne kingitus, mille võib saada igaüks. Tee on mitmekülgne kingitus, mis sobib igaks sündmuseks ja mida saab kinkida kõigile , olgu selleks siis isa, ema, ülemus, armuke või kolleeg. See sobib igaks sündmuseks, olgu see siis ametlik või juhuslik, liberaalne või demokraatlik. Tee on kingitus, mida hindavad kõik ja mida saavad nautida kõik, mistõttu on see suurepärane valik igaks sündmuseks.
Mõistes turu lõhet, oli meie asutajal tohutu soov luua bränd, mis keskendub selle uskumatu looduse kingituse (tee) ühendamisele ja meie kogemustele kui vana sõbra nõuandele teekingituste loomisel, mis on tõeliselt vana sõbra kingitus. . See inspireeris teda "Ealdwini" maailmale tutvustama. Teie otsimine täiusliku kingituse järele lõpeb "Ealdwiniga"; luksuslik kingituste bränd, mis ei jäta kunagi meeltmööda.